poniedziałek, 23 lipca 2012

KOTLETY SCHABOWE Z ANANASEM I ŻURAWINĄ


Jeśli komuś znudziły się już zwykłe kotlety, polecam to wykwintne i delikatne w smaku danie. Wzorowałam się na przepisie siostry Anastazji, który nieco zmodyfikowałam.


SKŁADNIKI:
·         70 dag schabu wieprzowego bez kości,
·         przyprawy: sól, pieprz, oregano,
·         2 jajka,
·         mąka,
·         bułka tarta,
·         puszka ananasa,
·         20 dag sera żółtego,
·         żurawina do mięs.

SPOSÓB WYKONANIA:
1.    Schab pokroić na plasterki o grubości ok. 1 cm. Delikatnie rozbić tłuczkiem.
2.    Z obu stron posolić. Posypać pieprzem i oregano.
3.    Panierować w mące, jajku i bułce tartej.
4.    Smażyć na gorącym tłuszczu z obu stron.
5.    Ułożyć na blaszce, na każdego kotleta położyć plaster ananasa, ser żółty z wyciętą dziurką (można wyciąć kieliszkiem), a do środka nałożyć  żurawinę.
6.    Zapiekać ok. 15 min. z piekarniku nagrzanym do 150 stp.

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi sie ten przepis ;)
    U mnie dzis piers a'la schab z brzoskwinia :)
    Zapraszam tez do mnie na bloga:

    www.gotujebolubie-milena.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za zaproszenie, na pewno odwiedzę:)

      Usuń