wtorek, 4 września 2012

VERSATILE BLOGGER AWARD

 

Niedawno mój blog został nominowany przez Kasię z blogu Bake&Taste, za co Kasiu serdecznie Ci dziękuję! Jako początkująca blogerka i nie tak początkująca kucharka poczułam się doceniona i było mi bardzo bardzo  miło! Zresztą każdy pozytywny komentarz sprawia, że chce się stworzyć kolejnego posta i podzielić z Wami nowymi przepisami! Nie wiem, czy mogę nominować wyróżnione już wcześniej blogi, ale ponieważ nie znam ich aż tak dużo, wyróżnię blogi, które często odwiedzam, na których sie wzoruję i których właścicieli podziwiam za przepisy, fotografie bądź lekkość pióra z jaką piszą. Oto moja lista:

1. Bake&Taste
2. Brulion z przepisami
3. Book me a Cookie
4. Domowe wypieki
5. Do kawy - moje słodkości
6. Dwie Chochelki
7. Gotuję, bo lubię
8. Kącik słodkości
9. Kuchenne fascynacje
10. Kuchnia Bazylii
11. Kwestia smaku
12. Przy kuchannym stole
13. Smak imprezy
14. White plate
15. Zacisze kuchenne

A oto 7 faktów o mnie:

1. Uwielbiam piec i gotować, jak się pewnie domyślacie:)
2. Moją drugą pasją jest logopedia - może też kiedyś powstanie blog na ten temat, kto wie?
3. Bardzo lubię spacery, wycieczki, podróże...
4. ....ale również zacisze domowe... czytanie książki pod kocykiem z kawą i muffinką:)
5. Mam słabość do książek kulinarnych, powieści i tych dla dzieci...
6... pewnie dlatego, że pracuję w szkole... ale nie tylko...
7. a ostatni fakt to tajemnica, którą wkrótce wyjawię!:)

Zasady:
* nominacja 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
* poinformować nominowanych blogerów o tymże fakcie
* wyłonić o sobie 7 faktów
* podziękować Blogerowi, który Cię nominował u Niego na blogu
*dołączyć nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu

3 komentarze:

  1. Madziu, dziękuję bardzo:-) Jestem mile zaskoczona. To dla mnie wielki zaszczyt:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie :)
    1,3,4,5 - to tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko, dziękuję za odwiedziny i komentarze!:)

    Kasiu, czekam z niecierpliwością na Twój drugi blog!:)

    OdpowiedzUsuń